سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کینه توزی را دوستی نیست . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 91 بهمن 17 , ساعت 8:31 عصر

اس ام اس خفن عاشقانه جدید و زیبا قشنگ سال 91

 

طالب پرواز هستم مقصدم چشمان توست / یاس پرپر گشته ام مرهمش دستان توست
بودنم با بودنت معنای دیگر می دهد / حال من خوش می شود با آن لب خندان تو

_______________________________

دیدن روى گل و سیر چمن نیست بهار / به خدا بی رخ معشوق گناه است ، گناه
آن بهارست که بعد از شب جانسوز فراق / به هم آمیزد ناگه ، دو تبسم ، دو نگاه

_______________________________

صدایت برایم از عاشق بودنت می گوید
نگاهت برایم از محبت و دوست داشتن می گوید
اما بودنت گویا بهشت من است

_______________________________

زمانی فراموشت میکنم که عقلم خاموش نفسم قطع ، روحم در آسمان و تنم در گور باشد

_______________________________

خواستم زنده بمانم غم یاران نگذاشت / خواستم غم نخورم دوری خوبان نگذاشت
.
.
.
شاد باش که از شادی تو دلشادم / تا تو شادی ز غم هر دو جهان آزادم
لذت زندگی من همه خرسندی توست / بی وفایم که وفایت برود از یادم

_______________________________

قلب من در ره عشقت چه اسیر است که تو جان منی / شهسوار دل من ، گام بنه بر دل و دیده که تو ایمان منی

_______________________________

بر آن سریم کزین قصه دست برداریم / مگر عزیز من ، عشق دست بردار است
کسی بجز خودم ای خوب من چه می داند / که از تو ، از تو بریدن چقدر دشوار است
مخواه مصلحت اندیش و منطقی باشم / نمی شود به خدا ، پای عشق در کار است



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

 
 

 

تبادل لینک
تبادل لینک رایگان
تبادل لینک اتوماتیک
تبادل لینک
تبادل لینک